SSS - İptal - İade - Değişim
İade Koşulları Nelerdir?
Mesafeli Satış Yönetmeliği kapsamında öngörülen durumları sınırlamamak kaydı ile aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz:
a) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler.
b) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler.
Hijyen kuralları gereği iç çamaşırları, maske, burun tıkacı, suluk gibi ürünlerde iade işlemi yapılmamaktadır. Bra, bikini üstü, bikini altı, erkek mayo, kulaklık, ayakkabı bakım ürünü, çorap, güneş gözlüğü, saat, takı ve aksesuarlarda iade işlemi yapılabilmesi için;
- Kullanılmamış
- Etiketi sökülmemiş
- Emniyet bandı açılmamış
- Zarar görmemiş olması gerekir.
Faturamı kaybettim nasıl iade gerçekleştirebilirim?
Siparişiniz verildikten sonra tarafınıza e-mail yolu ile gönderilen faturanızı pakete ekleyerek iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
İade halinde kargo ücretini ben mi öderim?
İade talebiniz halinde ürünü temin edeceğiniz kargo koduyla tarafımıza ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
İade bedeli hesabınıza ne zaman yansır?
Ürün incelenip iade onayı geldikten sonra kredi kartı ile ödeme yaptıysanız 1-3 işgünü içerisinde, banka kartları ile ödeme yaptıysanız 7-14 iş günü içerisinde iadeniz tarafınıza aktarılacaktır.
İade süresini kaçırırsam iade edebilir miyim?
Kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu süre ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Öngörülen süre içerisinde cayma hakkınızı iadeyi gerçekleştirerek kullanmanız gereklidir. Aksi halde cayma hakkının kullanımı mümkün olmayacaktır.
Ürünümü iade etmek istiyorum ne yapmalıyım?
İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri, İade sayfası üzerinden iade edeceğiniz ürün için oluşturulmuş kargo kodu ile ilgili kargo firması şubesine teslim edebilirsiniz. Ürün/ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ve FATURASI VE SİPARİŞ NUMARASI ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketleyerek kargoya vermelisiniz.
Aldığım ürünü değiştirebilir miyim?
Şuan için değişim prosedürümüz mevcut değildir. Aldığınız ürünü iade edip, istediğiniz yeni ürünü sipariş edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl ve ne zamana kadar iptal edebilirim?
Siparişinizi, kargolama işlemi başlamadan(paketleme dahil) veya faturası kesilmeden önce iptal edebilirsiniz. Bize ulaşarak veya üyelik panelinizden iptal işleminiz gerçekleştirilebilmektedir.